Как да разпознаете лошия хотел, докато резервирате онлайн

kak-da-razpoznaete-loshiya-hotel-dokato-rezervirate-onlain
Снимка: gothopotam
31 Юли 2015

Нищо не може да развали една почивка така, както пристигането ви в хотела, само за да разберете, че той се намира на лошо място или се разпада, или пък има редица други проблеми. Така невероятната онлайн оферта, която мислите, че сте намерили, означава, че ще спите върху постелката на леглото и със стол, залостен пред вратата. Не е необходимо нещата да се случват така. Има множество онлайн инструменти и издайнически знаци (от сайтовете за отзиви и Google Maps, до странните снимки), които могат да ви подскажат, че вероятно си резервирате лош хотел. Ето няколко от тях:

Снимките са художествени или изкривени…

Хотелът предлага стая, а не организира художествена изложба. Хотелът няма друга причина (освен потайност), за да пуска креативни, художествени снимки на стаиите си.

Приближен кадър на ваза във фоайето, но не и снимка на фоайето? Червена лампа. Ако пък фотографът е използва така наречения „обектив рибено око“ (който разширява кадъра), има голяма вероятност стаите да са малки. Същото важи и за прекомерната употреба на филтри при снимките.

… или пък изглеждат прекалено добре

В същото време трябва да внимавате и за снимки, които изглеждат прекалено перфектни. Предварително подготвена и почти обработена с Photoshop снимка на хотелския басейн или на плажа със секси жена по бански изглежда доста перфектно, нали? Това, което няма да видите, е строителният обект до басейна или пък огромната сграда зад пясъчните дюни, които, удобно за хотела, са били изрязани от снимката.

Ето някои от подвеждащите снимки, с които хотелите ни заблуждават:



Реалност: басейнът е с размерите на вана

Хотел AVA в Атина разполага с невероятна тераса, която разкрива невероятна гледка към Акропола.

Реалност: Акрополът, всъщност, не се намира толкова близо.

Рай на покрива в хотел Dream Downtown в Ню Йорк.

Реалност: Това е един доста тесен басейн.

Comfort Suites в Уилямсбърг, Вирджиния, изглежда има просторен фитнес.

Реалност: Фитнесът всъщност е малко клаустрофобичен.



Ако уебсайтът е като излязъл от 90-те години на миналия век или пък е пълен с правописни грешки, или пък изглежда войнствен на моменти.

Не ни разбирайте погрешно, няма нищо като добрия стар шрифт Мистрал, за предизвикване на мили спомени от зората на интернета, всъщност би трябвало да погледнете на нещата така: ако мениджърите не отделят време, за да представят хотела си във възможно най-добрата светлина онлайн, е малко вероятно те да отделят много време и за самия хотел.

Google Maps разкрива истината!

За да видите колко добре е поддържан външният вид на хотела, напишете адреса му в Google Maps. Ако хотелът отвън изглежда занемарен, има вероятност и отвътре да е в подобно състояние. Разбира се, снимките в Google Maps може да са на няколко години, но най-малкото можете да се обадите, за да попитате дали хотелът е реновиран скоро.

Можете също така да огледате района около хотела, за да видите дали той наистина се намира в центъра на всичко, както е рекламиран. От хотелите могат да обясняват колкото си искат за местонахождението, но вие можете да използвате Street View, за да видите дали всичко това вярно.

Отзивите за хотела са наистина лоши

Напишете си домашното и проверете какво казват хората за престоя си там. Ако в по-голямата си част са отрицателни и са писани примерно преди седмица, това е знак да не резервирате.

Мениджърът се държи лошо онлайн

Ако мениджърите на хотела отговарят на оплаквания агресивно или враждебно, те най-вероятно на живо също са неотзивчиви и груби. Избягвайте хотелите, в които се държат лошо.

Уебсайтът рекламира местонахождението, но не и самия хотел

Ако на сайта на хотела четете за заобикалящия го квартал, град и т.н., но няма нищо за самия хотел, това също би трябвало да е червена лампа за вас.Ако пък сайтът е осеян със снимки на силуета на града или на плажа, а в същото време няма снимки на стаите, не би трябвало да се съмнявате, че това място не става.


Източник: profit.bg

Прочетете още