Радио ENERGY се излъчва ефирно на следните честоти:
Белоградчик – 90.6 MHz
Благоевград – 98.8 MHz
Бургас – 99.9 MHz
Варна – 91.2 MHz
Велико Търново – 93.9 MHz
Видин – 93.6 MHz
Девня – 96.9 MHz
Ихтиман - 106.4 MHz
Козлодуй– 95.5 MHz
Пазарджик – 89.5 MHz
Пловдив – 90.6 MHz
Приморско - 101.1 MHz
Провадия – 107.2 MHz
Русе – 100.5 MHz
Силистра - 101.5 MHz
Симитли - 93.3 MHz
София – 89.5 MHz
Стара Загора – 90.8 MHz
Банско – 95.8 MHz
Сандански – 97.3 MHz
Радио ENERGY e част от най-голямата международна радиогрупа – NRJ International. NRJ (ЕН ЕР ЖИ) е съкращение от френската дума "energie" (енержи). Точно във Франция, през 1981 година Jean-Paul Baudecroux създава първата радиостанция за млади по дух хора. Слоганът Hit Music Only – достига до милиони слушатели в 15 страни по целия свят. Радио ENERGY България e станция номер 1 за любимата музика от 90-те до днес. Всяка сутрин по Радио ENERGY слушателите могат да изберат с коя песен да започнат своя ден, в единственото в българския радиоефир сутрешно Request шоу – ENERGY Request - Ти избираш как да започне твоя ден! Радио ENERGY излъчи за първи път в България риалити играта „Изчезвам след 60 секунди“, за която спечели престижната награда за най-добра радиоигра на медийния фестивал в Албена – MediaMixx.
След дълги години липса на унифициран метод за анализ на радиопазара, миналата година конкурентните частни и национални радиовериги най-после представиха заедно обединено пилотно проучване, извършено от специализираната в радиоизследванията компания IPSOS. От миналото лято международната агенция за маркетингови изследвания следи регулярно радиоаудиторията на ежемесечен принцип, а миналата седмица - станаха ясни и резултатите от първите тримесечни проучвания за 2015 г.
Communicorp Group – България, част от която са: Радио ENERGY, БГ Радио, Радио и телевизия Сити, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио Вероника и Радио НОВА, е абсолютен лидер на българския радиопазар с повече от 2,14 милиона слушатели и 41% дял от градската аудитория в страната!
Радио ENERGY е Номер 1 за градското население между 18 и 49 години, а времето, което слушателите прекарват на честотите му в страната, е с най-високи стойности. Така влиянието на Радио ENERGY върху таргет аудиторията е още по-голямо. Радио 1 продължава да бъде абсолютен лидер сред музикалните радиа за работещите и добре образовани хора над 30 години в градовете с население над 50 000 – най-апетитната за рекламодателите таргет група. БГ Радио, водеща радиостанция като обхват и аудитория, вече достига до повече от 100 000 души на ден, на възраст между 35 и 55 години, живеещи в големите български градове.
Радиата от групата на Communicorp не само запазват водещи позиции в своите целеви групи, но и привличат нова слушателска аудитория и увеличават времето на публиката, прекарано в слушане. Значително повече са слушателите на радиогрупата онлайн и чрез мобилните апликации на радиостанциите.
Унифицираната и регулярна методика за измерване на рейтинга, предоставена от IPSOS в България, стабилизира и увеличава значително доверието на рекламодателите в радиотo като цяло. Стандартизираното измерване на радиопазара помага за по-конкретно таргетиране и по-голяма ефективност на радио кампаниите според клиентските нужди и е разумен аргумент за повече инвестиции в радио реклама.