Най-ефективните маркетингови комуникации ще се състезават в две нови категории
Effie България приема заявки за участие в своето четиринадесето издание до днес, 9 ноември. Комуникационната кампания на конкурса тази година прави силно впечатление, като поставя на фокус стойността на наградите Effie за бранша и подчертава международния му характер и значение. Грандиозни брандове от световна величина за първи път застават зад конкурса със своята иконична визия, подчертавайки огромното значение на наградите Effie за цялата индустрия. Техният образ въплъщава идеята за комуникационна ефективност като пряк резултат от взаимодействието на най-високо ниво между маркетинг и реклама, клиент и агенция.
Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.
Подбран състав от седемнадесет маркетингови специалисти с доказан опит и професионализъм, представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независим консултант ще оценява най-ефективните маркетингови комуникации, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2020 – 30.09.2021 г. Журито се ръководи от строго определени критерии за оценяване на ефективността на кампанията и поставя четири отделни оценки, анализирайки конкретни елементи на заявката: Пазарна среда, предизвикателства и цели; Инсайт и стратегическа идея; Реализация на идеята, Резултати.
Членовете на журито на Effie България 2021 са:
Весела Апостолова - Изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria
Веселин Димитров - Редакционен директор, Forbes България
Гергана Иванова - Управляващ партньор, The Smarts
Грета Колева - Управляващ директор, Graffiti BBDO и Proximity Sofia
Десислава Проева - Директор „Продажби“, bTV Media Group
Диана Симеонова - Директор „Маркетингови комуникации“, Vivacom
Елена Колева - Изследователски директор, агенция Pragmatica
Иван Киров - Творчески директор, McCann Sofia
Иво Алтънов - Управляващ директор, Noble Graphics
Красимира Василева - Sales, Marketing and PR Director, NOVА BROADCASTING GROUP
Мария Тойчева - Strategy Leader STORiO, STORiO: Content Marketing Studio
Мартин Димитров - Основател/Творчески директор, Nitram
Марчела Абрашева - Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа, Kantar
Петя Стоянова - Strategic Marketing Expert. Managing partner Quadra Digital
Силвия Костова - Началник управление „Корпоративни комуникации и
маркетинг“, Пощенска банка
Светлана Димитрова - Frontline Activation Senior Brand Manager,
The Coca-Cola Company
Юлиан Добрев - Създател и директор изследвания, BluePoint - Research and Consulting
Представяне на експертите в журито на конкурса е публикувано на уебсайта на Effie България.
В четиринадесетото издание на Effie България ще бъдат определени най-ефективните маркетингови комуникации в три специални и пет секторни категории. Новите категории в конкурса, в които журито ще очаква да види блестящо представяне на конкретна бизнес ситуация или предизвикателство, са „Положителна промяна“ и „Малък бюджет“.
Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса www.effiebulgaria.org.
Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции. През 2021 година събитието се реализира съвместно с агенция Noble Graphics.
Предстоят още много новини около Еffie Awards България 2021 – следете www.effiebulgaria.org и Effie Bulgaria.
Effie награждава най-ефективните маркетингови комуникации – идеите, които работят.
За EFFIE AWARDS
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
В наши дни над 50 държави по света организират свои собствени национални конкурси по лиценз на Effie Worldwide Inc., а комуникационните кампании, обхващащи континента, се състезават за наградите Effie Asia Pacific, Effie Europe, Effie Latin America, Effie Middle East, Effie North America и Global Effie.
Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Конкурсът покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.
Инициативите на Effie включват Effie Index, класация на най-ефективните компании и търговски марки по целия свят, и Базата данни с победители на Effie.
За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте @effieawards в Twitter за новини относно програмите Effie.
Effie® е регистрирана марка на Effie Worldwide, Inc. и се използва с лиценз от БАКА. Всички права са запазени.
За Българската асоциация на комуникационните агенции
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) е създадена през 1995 година като независима, доброволна обществена организация. Българската асоциация на комуникационните агенции е създадена като браншова организация, за да способства за утвърждаването на рекламната дейност като важна и неотменна сфера в модерната пазарната икономика, за утвърждаване на положителния имидж на рекламата сред широката общественост и за пространно информиране на обществото по отношение на цялостната комуникационна стратегия и политика на организацията и нейните членове.
Основните цели на Българската асоциация на комуникационните агенции са: да развива и утвърждава високи професионални стандарти и професионална етика сред членовете си без изключение, да защитава професионалните интереси на членовете си пред обществеността, държавни и обществени органи и други юридически лица, да се включи в международния обмен на информация между асоциации и други организации със сходни цели и задачи.