Радио ENERGY се излъчва ефирно на следните честоти:
Град | Честота |
---|---|
Банско | 95.8 MHz |
Белоградчик | 90.6 MHz |
Берковица | 96.5 MHz |
Благоевград | 98.8 MHz |
Бобошево | 106.2 MHz |
Бургас | 99.9 MHz |
Варна | 91.2 MHz |
Велико Търново | 93.9 MHz |
Видин | 93.6 MHz |
Девня | 96.9 MHz |
Златоград | 99.8 MHz |
Ихтиман | 90.8 MHz |
Козлодуй | 95.5 MHz |
Кресна | 106.8 MHz |
Кюстендил | 88.5 MHz |
Ловеч | 105.9 MHz |
Монтана | 92.6 MHz |
Пазарджик | 89.5 MHz |
Плевен | 99.3 MHz |
Пловдив | 90.6 MHz |
Приморско | 101.1 MHz |
Провадия | 107.2 MHz |
Разград | 98.1 MHz |
Русе | 100.5 MHz |
Сандански | 97.3 MHz |
Силистра | 101.5 MHz |
Симитли | 93.3 MHz |
Сливен | 98.0 MHz |
София | 89.5 MHz |
Созопол | 99.5 MHz |
Стара Загора | 90.8 MHz |
Тервел | 98.0 MHz |
Търговище | 105.6 MHz |
Шумен | 88.3 MHz |
Радио ENERGY e част от най-голямата международна радиогрупа – NRJ International. NRJ (ЕН ЕР ЖИ) е съкращение от френската дума "energie" (енержи). Точно във Франция, през 1981 година Jean-Paul Baudecroux създава първата радиостанция за млади по дух хора. Слоганът Hit Music Only – достига до милиони слушатели в 15 страни по целия свят. Радио ENERGY България e станция номер 1 за любимата музика от 90-те до днес. Всяка сутрин по Радио ENERGY слушателите могат да изберат с коя песен да започнат своя ден, в единственото в българския радиоефир сутрешно Request шоу – ENERGY Request - Ти избираш как да започне твоя ден! Радио ENERGY излъчи за първи път в България риалити играта „Изчезвам след 60 секунди“, за която спечели престижната награда за най-добра радиоигра на медийния фестивал в Албена – MediaMixx.
След дълги години липса на унифициран метод за анализ на радиопазара, миналата година конкурентните частни и национални радиовериги най-после представиха заедно обединено пилотно проучване, извършено от специализираната в радиоизследванията компания IPSOS. От миналото лято международната агенция за маркетингови изследвания следи регулярно радиоаудиторията на ежемесечен принцип, а миналата седмица - станаха ясни и резултатите от първите тримесечни проучвания за 2015 г.
Радио ENERGY е Номер 1 за градското население между 18 и 49 години, а времето, което слушателите прекарват на честотите му в страната, е с най-високи стойности. Така влиянието на Радио ENERGY върху таргет аудиторията е още по-голямо. Радио 1 продължава да бъде абсолютен лидер сред музикалните радиа за работещите и добре образовани хора над 30 години в градовете с население над 50 000 – най-апетитната за рекламодателите таргет група. БГ Радио, водеща радиостанция като обхват и аудитория, вече достига до повече от 100 000 души на ден, на възраст между 35 и 55 години, живеещи в големите български градове.
Унифицираната и регулярна методика за измерване на рейтинга, предоставена от IPSOS в България, стабилизира и увеличава значително доверието на рекламодателите в радиотo като цяло. Стандартизираното измерване на радиопазара помага за по-конкретно таргетиране и по-голяма ефективност на радио кампаниите според клиентските нужди и е разумен аргумент за повече инвестиции в радио реклама.