JTI България продължава своята инициатива „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху зимните активности на открито. Кампанията е призив за отговорно потребителско поведение и цели намаляване на замърсяването чрез неправилно изхвърлени филтри от тютюневи продукти.
„Правилното изхвърляне на отпадъци е значима стъпка към опазването на околната среда. С тази кампания се стремим да насочим вниманието на потребителите към необходимостта от отговорно поведение и да ги насърчим да обмислят действията си, преди да изхвърлят филтъра си на неподходящо място, каквото, например, е снегът,“ коментира Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България.
Кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ се провежда за втора поредна година. През настоящата календарна година беше реализирано и лятно издание, насочено към отговорното потребителско поведение на плажа. Зимното издание надгражда тези усилия, като използва нови, сезонни послания, разпространявани чрез радио и социални медии. Те подчертават необходимостта от правилно поведение спрямо околната среда и напомнят, че дори малките действия като изхвърлянето на филтрите на предназначените за това места, имат голямо значение.
Инициативата „Ти ли ще ми кажеш?“ се реализира в съответствие с изискванията на Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.
JTI е водеща международна тютюнева и вейпинг компания, която оперира в над 130 страни. JTI е глобален собственик както на Winston, цигарена марка номер две в света, така и на Camel - извън САЩ. Други глобални марки, притежавани от JTI, са Mevius, LD, а в България и Sobranie. JTI е основен играч и на международния вейпинг пазар с нагреваемото устройство Ploom и с бранда си електронна цигара Logic. Централният офис на JTI се намира в Женева, Швейцария, а служителите на компанията са 46 000. JTI е отличена като Global Top Employer за девета поредна година. JTI е част от групата компании JT.