Изчезвам след 60 секунди

Риалити играта на “Изчезвам след 60 секунди” се проведe за първи път в българския радиоефир през 2009 година и е патентована марка на Радио ENERGY. Първата риалити радиоигра беше в ефир повече от два месеца, а регистриралите се в нея бяха над 10 000!

Освен с големия брой участници, екипът на радио ENERGY може да се похвали и с награда за най-добра радиоигра от медийния фестивал в Албена – Mediamixx.

Слушателите на станцията с най-много музика от 90-те имат невероятния шанс да спечелят нов автомобил. За целта трябва само да се регистрират в сайта на Радио ENERGY като оставят точен адрес и телефон.

Всички участници, попълнили коректно формите за участие попадат в списък, от който три пъти седмично – в понеделник, сряда и петък, на случаен принцип се избират двама.

След като бъде изтеглено името на участника, водещ на Радио ENERGY, отиват на посочения във формуляра за  регистрация адрес. Посещенията са две на ден – първото между 09:00ч. и 10:00ч. и  второто между 10:00ч. и 11:00ч.

В моментът, в който екипът е на адреса, водещата на ENERGY Request се обажда на участника с фразата: “Имаш 60 секунди, за да спреш да правиш каквото и да е, да излезеш навън, да намериш нашия, да влезеш в него и да го запалиш.

В ефира на Радио ENERGY стартира хронометър, който отброява 60 секунди. За това време, участникът трябва да излезе, да намери автомобила, да влезе в него, да затвори вратата и ...  да го запали.

Всичко се случва на живо в ефира на радиото, а най-интересните моменти се излъчват по CITY TV.

С влизането в колата и нейното запалване, участникът се класира за големия финал на играта ” Изчезвам след 60 секунди” и може да спечели нов автомобил.

Започна шести сезон на радио риалитито. Голямата награда е новият Nissan QASHQAI. За участие, научете повече ТУК.