
20 март - Световният ден на щастието, е ключова дата за кампанията “Аз съм Нарру”, която за един месец успя да усмихне над 5 000 българи, да сподели смеха им с над половин милион и да ги накара да повярват, че смехът е лекарство, което си заслужава да бъде приемано в големи дози.
Точно в 12 часа на 20 март стана ясно и името на щастливеца, спечелил първата Toyota Auris Hybrid от кампанията.
Останалите 6 коли очакват своите бъдещи усмихнати притежатели.
Според наблюденията на психолозите, ангажирани в кампанията, изпратените до момента видеа очертават една много интересна тенденция - масовото участие показва, че българите сме отворени за позитивни провокации, но заедно с това сме свенливи да показваме открито щастливите си емоции, което става ясно от факта, че голяма част от споделените смехове са на деца - най-искреният начин да споделим щастието си без да показваме лицата си.
Тази тенденция доказва необходимостта от подобни кампании, които да ни подтикнат да преодолеем притесненията си и да бъдем открити към щастието.
Защото според изследователите, щастието е верижна реакция - колкото повече споделяме веселите си моменти с другите, толкова повече променяме положително средата и огледално тя зарежда нас самите с положителна енергия.
А смехът е най-прекият път към щастието.
Вторият етап на кампанията, който започва на 20 март и продължава до 5 май, развива идеята за споделяне на доброто настроение като всеки участник, освен да изпраща на видео своя смях, ще може ежедневно да се зарежда с порция качествен смях на сайта happy.bg и да изпраща весели вицове, истории, цитати и снимки, с които и той да стане част от групата на вярващите, че 30 секунди смях ни зареждат с щастие за 3 часа напред. Одобрените от журито на Нарру смешни материали ще бъдат качвани на сайта и ще участват в надпреварата за големите награди.
Нарру ни призовава да продължаваме да се смеем и да печелим възможността не само да станем собственици на автомобили, но много по-важното - да станем проводници на доброто настроение.
От понеделник – 23 март, Радио ENERGY и Happy стартират съвместна кампания, в която ще търсят 20-те песни, които карат хората да се чувстват щастливи. Всеки ще има възможност да даде своите предложения на сайта на Радио ENERGY. Щастливата 20-ца ще бъде излъчена по Радио ENERGY в Happy ТОП 20.